Вітаю Вас, Гість

Шановні  учні 5-7 класів, ласкаво просимо

на веб-квест "Математичними стежинами"!!!

 

 

Про освітній веб-квест

Якщо ви вже мандрували сторінками Інтернету в пошуках відповіді на питання "Що таке веб-квест?", то швидше за все потрапили на такі відповіді:

  • web-квест определяют как проект с использованием интернет-ресурсов 
  • Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями 
  • Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету 
  • Образовательный веб-квест - это сайт в Интернете, с которым работают учащиеся, выполняя ту или иную учебную задачу

та інші...

перебіг веб-квесту відбувається за схемою:

  • визначається тема, мета, завдання квесту;
  • учні об'єднуються в групи;
  • кожна група отримує назву та своє завдання;
  • результат виконання завдання група представляє як сторінку на загальному сайті/блозі/Вікі-проекті/Гугл-групи тощо.

Квест надає можливість гравцям детально дослідити тему та творчо підійти до звіту про виконану пошукову та аналітичну роботу. Цікава гра у команді, можливість задіяти сили кожного гравця для досягнення загального результату мають велике навчальне значення. Ми пропонуємо Вам дещо інше бачення веб-квесту: ретельний пошук "цікавинок", складання надбань до віртуальної шухлядки та нарешті - блискавичний ривок на фініші. Про переваги такого квесту ми обов’язково запитаємо вас наприкінці гри. А зараз сподіваємось, що він вам сподобається, та запрошуємо!!!

 

Мета

  • формувати пізнавальний інтерес учнів до вивчення математики;
  • підвищити  навички роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею Інтернет тощо;
  • підвищити знання всіх учасників про безпечний Інтернет;
  • ознайомити учнів із життям відомих вчених-математиків;
  • сприяти розвитку ІТ-компетентності учасників навчально-виховного процесу.
  • поглибити здобуті на уроках знання , показати способи їх використання  на практиці;
  • виховувати колективізм, відповідальність за виконану справу;
  • сприяти  створенню атмосфери взаємоповаги між учнями та вчителями

 

Учасники

Учні 5-7 класу 

Організатори та відповідальні за проведення

вчитель математики та інформатики Мосьпан О.А

   Спосіб зв'язку:

  • E-mail: dmitrovka.school@meta.ua
  • Skype: dmitrovka-brd

Останні приготування

Отже, 26.01.2015  ми розпочинаємо нашу подорож «Всесвітньою павутиною». На Вас чекають10 завдань, під час яких вам доведеться бути кмітливим, творчим, уважним, а в останньому завданні ще й швидким.

 Всі завдання будуть розміщуватись в день відкриття з 1.00 до 9 .00ранку. Прийматись відповіді будуть до 23.55 останнього дня.

 Відповіді необхідно надсилати на електрону адресу:  dmitrovka.school@meta.ua

 В темі листа, будьте ласкаві, пропишіть «Квест. Завдання №__  від Призвище та ім'я».

 За кожну правильну відповідь ви будете отримувати бали. Доступ до останнього завдання отримають лише ті учасники, які наберуть більше 90% від загальної кількості балів за  попередні завдання

Передмова

Ми запрошуємо Вас до участі у веб-квесті, який проводиться у рамках математичного тижня. Наша подорож триватиме з 26.01.2015 по 9.02.2015 Візьміть із собою добрий настрій, логічне мислення, творче натхнення. Сподіваємось, що подорож буде цікавою та незабутньою.

Увага!

Подорожуючи сторінками «Всесвітньої павутини», не треба забувати про небезпеки, які можуть зустрітись: шкідливі програми, спам, порносайти, хакерські атаки, ошукання чи шахрайство. Будьте обережні!!!  Список ресурсів які допоможуть Вам повторити правила безпеки в Інтернеті.

  1. http://bezpeka.kyivstar.ua/rules/for-children/advices/
  2. http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/oppilaille.htm
  3. http://chl.kiev.ua/default.aspx?id=88

Шановні учні!

  1. Уважно ознайомтеся з кожним завданням.
  2. Розподіліть ролі у вашій групі, якщо Ви вирішили приймати участь разом з друзями однією командою (кожний учасник може збирати матеріал з одного питання, це заощадить ваш час).
  3. Підсумком роботи може стати доповідь  (презентація, буклет, малюнок).
  4. Підготуйтеся до захисту своєї роботи, яка відбуватиметься на уроці.

Вступне анкетування!

Вступне анкетування учасників веб-квесту

Загальна таблиця реєстрації  учасників веб-квесту.