Вітаю Вас, Гість

 Склад кабінету міністрів:

Президент

(голова самостійної республіки учнівського самоврядування «Учляндія»):

Бєлов Михайло, учень 8 класу

  Президент відповідає за:

- відвідування районних зборів президентів шкіл, задля отримання інформації щодо проведення шкільних/районних/міських заходів;


- порядок роботи учнівського самоврядування, координування;


- організацію шкільних заходів.

 

Прем’єр-міністр ( міністр інформації ):

Чердаклієва Валерія, учениця 9 класу

Міністерство відповідає за:


- випуск шкільних газет, листівок;


- оновлення інформаційного стенду школи.

 

 

 

Міністр спорту:

Мосьпан Олексій, учень 9 класу

 

Міністерство відповідає за:


- проведення шкільних спортивних змагань;


- порядок відвідування та зовнішній вигляд учнів на уроках фізкультури.

 

 

 

 Міністр культури:

Школа Даша,  учениця 8 класу

Міністерство відповідає за:


- проведення різноманітних заходів на шкільному рівні;

-допомогу у проведенні шкільних дискотек;

-допомогу в проведенні конкурсів-оглядів;

-підготовку агітбригад.

 

 

Міністр соціальних справ:

Іванова Анастасія, учениця 9 класу

Міністерство відповідає за:


- проведення різноманітних шкільних акцій;


- проведення шкільних конференцій.

 

 

 

 

 

 

Міністр освіти:

Нехайчук Оксана, учениця 9 класу

 Міністерство відповідає за:


- порядок відвідування занять учнями та їх зовнішній вигляд;

-роботу з учнями, яким потрібна допомога у навчанні;

-допомогу та участь у проведенні предметних тижнів.

 

 

Міністр з питань молодшої школи:

Дорогань Кристина, учениця 9 класу

Міністерство відповідає за:


- роботу з молодшою школою (ігри під час перерв, навчальні тренінги, поведінка у школі під час перерв);


- ознайомлення дітей молодшої школи з шкільними правилами та вимогами на рівні самоврядування.

 

Міністр внутрішніх справ:

Катерина Вощук, учениця 10 класу

Міністерство відповідає за:

-організацію і контроль за чергуванням, додержання правил поведінки, контроль зовнішнього вигляду учнів;

-контроль обліку відвідування;

-надання допомоги педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни;

-виховання в учнів бережливого ставлення до шкільного майна.